Vi har tre ledord som definierar vår verksamhet i vårt arbete med kunder, klienter och medarbetare:
-Helhetssyn
-Kompetent engagemang
-Mångfald
Kvalite
Vi arbetar med kvalitet på följande sätt:
Internt kvalitetsarbet
Vi arbetar ständigt för att vår verksamhet ska fungera effektivt och att möjliga förbättringar genomförs på ett effektivt sätt. Vi informerar också öppet företagets intressenter om detta arbete. Vi följer de krav och kvalitetsbestämmelser som berör verksamheten. Medarbetarna utbildas löpande teoretiskt och praktiskt så att även kvalitetsmedvetandet och förståelsen för kvalitetsarbetet ökar i verksamheten vilket leder till att verksamheten ständigt förbättras.
Kunder
En förutsättning för en bra verksamhet är nöjda kunder. För att kunna uppfylla kunders krav sker undersökningar i form av skriftliga eller muntliga enkäter kring kunders uppfattning. Dokumentationen från dessa enkäter lagras och rapporteras bl a vid ledningens genomgång. Enkäterna följer en mall vare sig den utförs muntligt eller skriftligt.
Kvalitetsplan
Kvalitetsplanen är ett levande dokument som omfattar avsnitt för bland annat ledningens ansvar, befogenheter och kommunikation, kvalitetsmål, kvalitetskrav, dokumentation, avtal, internrevision, förbättringar samt riskbedömning.
Välkomna
Företaget har inga omdömen.
Klicka på numret för att visa hela